Image Alt

Besplatan mini trening: Nauči pravilno meditirati

NAUČI PRAVILNO MEDITIRATI

– U 5 DANA PO 10 MINUTA

Besplatan online trening

Meditacija je ključ

🔸 fizičkog i mentalnog zdravlja,

🔸 svjesnog života u trenutku i

🔸 uspješnog upravljanja stresom.

To je stara vijest i moderna zapadna medicina više to ni ne dovodi u pitanje.

 

Ako i ti razumiješ dobrobiti meditacije, ali:
  • nikako da ti meditacija baš zaživi ili nisi ni pokušao/la,
  • pokušao/la si pa zaključio/la da to nije za tebe / ne možeš se koncentrirati / ne uspijevaš se opustiti,
  • isprobavaš meditaciju, ali nisi siguran/a radiš li to dobro,
  • već meditiraš, ali želiš dobiti potvrdu ispravnosti svoje tehnike,
  • stoje ti na putu određeni upitnici, zbunjenost ili poteškoće zbog kojih (još) ne meditiraš…
Na ovom besplatnom mini treningu ćeš u 5 dana po 10 minuta:
  • potpuno i pravilno ovladati osnovnom tehnikom mindfulness meditacije – fokusa na dah,
  • naučiti detalje i usvojiti kvalitetne temelje dalje od površne upute „samo se fokusiraj na dah“,
  • naučiti kako se nositi s mislima i distrakcijama u meditaciji,
  • dobiti sigurnost i samopouzdanje u ono što radiš (znati da „sve radiš kako treba“) i moći nastaviti samostalno meditirati,
  • dobiti odgovore na tvoja konkretna pitanja i izazove u meditaciji.
  • Počinjemo u ponedjeljak 14.3.2022.!
Program treninga:

Na mail će ti svako jutro stizati dnevne video lekcije od 10 minuta, koje možeš poslušati kad god ti u danu odgovara. Sve ćemo učiti kroz praksu, tako da ćeš od prvog dana – meditirati. 😉

Nedjelja, 13.3.2022.: Uvodni video – Pravilan položaj sjedenja u meditaciji s detaljima na koje je važno obratiti pažnju

Ponedjeljak, 14.3.2022.: Lekcija 1 – Što uopće znači „fokusirati se na dah” u meditaciji?

Utorak, 15.3.2022.: Lekcija 2 – Kako se u meditaciji održava fokus na dahu?

Srijeda, 16.3.2022.: Lekcija 3 – Kako se u meditaciji održava koncentracija?

Četvrtak, 17.3.2022.: Lekcija 4 – Kako se nositi s mislima u meditaciji?

Petak, 18.3.2022.: Lekcija 5 – Distrakcije u meditaciji (buka, bol, nelagoda…)

Subota, 19.3.2022. u 11 sati: WEBINAR: Najčešće pogreške u meditaciji i kako ih ispraviti + Q&A

 

Svi materijali bit će dostupni za gledanje zaključno s nedjeljom 20.3.2022.

Voditeljica:

Ines Grubišić, certificirana voditeljica MBSR (Mindfulness – Based Stress Reduction) programa

Kako sudjelovati:

Ovaj mini trening održavam besplatno za moju LAR newsletter zajednicu.

Ako već primaš LAR newsletter, ne moraš se posebno prijavljivati. Mailovi će ti stizati kao što ti inače stiže redovni newsletter.

Ako nisi prijavljen/a na LAR newsletter, prijavi se putem ovog obrasca i – DOBRODOŠAO/LA! 😃




Prijavom daješ svoj pristanak da se tvoji podaci koriste za slanje edukativnog sadržaja i novosti Centra za mindfulness LAR.

Vidimo se unutra, radujem ti se!
Ines

*****

Svi primatelji LAR newslettera u prvom mailu dobordošlice dobivaju i pristup besplatnom MINDFULNESS START PAKETU. To je dodatni program za učenje mindfulnessa, bonus uz 5-dnevni trening NAUČI PRAVILNO MEDITIRATI. U nastavku pročitaj o čemu se radi.

Što je MINDFULNESS START PAKET?

MINDFULNESS START PAKET je besplatan online program koji na jednom mjestu sadrži sveobuhvatan, kvalitetan i provjeren materijal, dostupan svakome, uz koji ćeš:

  • uistinu razumjeti što je to uopće mindfulness,
  • razumjeti zašto je mindfulness danas tako raširen i popularan i zašto ga se zove “supermoći” modernog čovjeka,
  • saznati koja je znanstveno dokazana uloga mindfulnessa kod upravljanja stresom i poboljšanja kvalitete života,
  • razjasniti sebi da li je mindfulness uopće ono što tebi treba,
  • dobiti praktične vježbe i alate uz koje ćeš odmah moći uvesti mindfulness u svoj život i nastaviti ga redovito prakticirati,
  • u besplatnim 1 na 1 online konzultacijama sa mnom primijeniti sve što si naučio/la na svoju konkretnu problematiku.
Što sadrži MINDFULNESS START PAKET?

MINDFULNESS START PAKET u 3 koraka pokriva sve što smatram važnim na jednom mindfulness početku:

  1. korak: RAZUMJETI (čeka te video trening s “teorijom” o mindfulnessu u trajanju od 50 minuta),
  2. korak: PRAKTICIRATI (čekaju te 2 vođene mindfulness meditacije i pisane smjernice za tvoju svakodnevnu praksu),
  3. korak: INDIVIDUALIZIRATI (možeš zakazati 1 na 1 online konzultacije sa mnom u trajanju od 30 minuta – da ono što si naučio/la zajedno primijenimo na ono što ti najviše treba i odgovorimo na tvoja pitanja).